Saturday, February 23, 2008

Review : Firefox Add-Ons >> Pic Lens by Cooliris..



Nie ade satu add-ons of mozilla firefox yang lately nei baru aku dapat tau kewujudan nyer kat alam siber nei.. Member aku yang syorkan aku meng install add-ons nei kat pc aku ( thx loban ).. And macam ape yang dah di confirmkan oleh member aku nei ayat yang akan keluar dari mulut aku semesti nyer ' Wuyoooo..Gempak Gempak'.. Add-ons nei di gelar oleh team Cooliris as PicLens yang maner ia membolehkan korang ntok view ape-ape picture yang korang search kat google misal nyer samer macam ape yang aku tunjuk kan kat gambar atas tue..Kelebihan nyer korang tak payah nak pergi ke page seterus nyer untuk melihat gambar-gambar laen dalam kategori gambar yang sedang korang search.Yang paling penting korang tengok la sendiri camner kool nyer untik view gambar-gambar korang tue..Untuk informasi yang lebih, korang boleh layari official website PicLens iaitu www.piclens.com and korang jugak boleh la men'download PicLens tue terus dari situ.Aku secara rasmi nyer memberi 4 bintang untuk PicLens dan mengesyorkan korang untuk menggunakannyer..Boleh laa korang nak berlagak ngan roomate korang ker, housemate ker, bior dorang teruja dengan kelebihan yang ader ka dalam pc orang tue..Chow..**peace**

0 comments: